Tuesday, February 2, 2016

ORACLE ENTERPRISE MANAGER CLOUD CONTROL 13C INITIALIZATION PARAMETERS SETTINGS


ALTER SYSTEM SET OPTIMIZER_ADAPTIVE_FEATURES=FALSE SCOPE=BOTH;

ALTER SYSTEM SET PROCESSES=1000 SCOPE=SPFILE;

ALTER SYSTEM SET PGA_AGGREGATE_TARGET=4G SCOPE=BOTH;

ALTER SYSTEM SET SESSION_CACHED_CURSORS=500 SCOPE=SPFILE;

ALTER SYSTEM SET SGA_MAX_SIZE=10G SCOPE=SPFILE;

ALTER SYSTEM SET SGA_TARGET=10G SCOPE=SPFILE;

ALTER SYSTEM SET SHARED_POOL_SIZE=600M SCOPE=BOTH;

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 16  '../../../../orcl/redo16.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 17  '../../../../orcl/redo17.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 18  '../../../../orcl/redo18.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 19  '../../../../orcl/redo19.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 20  '../../../../orcl/redo20.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 21  '../../../../orcl/redo21.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 22  '../../../../orcl/redo22.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 23  '../../../../orcl/redo23.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 24  '../../../../orcl/redo24.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE ADD LOGFILE GROUP 25  '../../../../orcl/redo25.log' SIZE  600M

ALTER DATABASE DROP LOGFILE GROUP 1

ALTER DATABASE DROP LOGFILE GROUP 2

ALTER DATABASE DROP LOGFILE GROUP 3
 

alter system register;

alter system checkpoint;

alter system switch logfile;

alter pluggable database all close immediate;

shut immediate ;

startup;

alter pluggable database all open;

alter system register;

alter system switch logfile; 

No comments:

Post a Comment